|
Wizyta w Ośrodku |
Każdy system informatyczny podlega ciągłym zmianom i modyfikacjom, które wynikają z przepisów prawnych. W związku z tym AURA CENTRUM proponuje następujące rodzaje prac podczas
wizyty w Ośrodku.
Aktualizacje - Na rok 2004 dostawca oprogramowania założył zmianę wersji Pomost. Oczywiście sam proces aktualizacji teoretycznie może wykonać ktokolwiek, ale czy warto ryzykować, gdy pod ręką jest profesjonalnie przygotowany i kompetentny personel? Gwarantujemy, że po aktualizacji wykonanej przez naszych doświadczonych pracowników Ośrodek nie będzie napotykał trudności w funkcjonowaniu systemu, jak również zachowane zostaną dotychczas wprowadzone dane.
Szkolenia - Ciągły rozwój systemu to również konieczność szkoleń. Dlatego warto skorzystać z wykwalifikowanej kadry szkoleniowców, którzy mając doświadczenie sprawnie przeprowadzą Ośrodek przez ten trudny etap. W przypadku aktualizacji systemu Ośrodek może uzyskać niezbędną ilość informacji na temat zmian i unowocześnień.
Konsultacje - Podczas pracy w systemie pojawią się wiele problemów związanych z niewiedzą kadry ośrodka lub zmianami w systemie POMOST, dlatego proponujemy wizytę naszego pracownika w Ośrodku, który wyjaśni wszystkie problemy związane z systemem powstałe podczas pracy oraz zapozna pracowników ze zmianami w systemie.
Sytuacje awaryjne - Żaden system informatyczny nie działa poprawnie w pewnych szczególnych sytuacjach. W końcu komputer to tylko zestaw urządzeń, które mogą razem współdziałać. Także oprogramowanie systemowe podlega ciągłym modyfikacjom i udoskonaleniom. W tym zakresie ryzyko awarii istnieje i należy się z nim liczyć. Nasi pracownicy to profesjonaliści, którym każda awaria sprzętowa czy systemowa nie jest obca. Oczywiście korzystając z usługi HOT-LINE, część problemów można zdiagnozować i usunąć, ale skrajnych przypadkach ich obecność na miejscu będzie nieodzowna.
Każda rozpoczęta godzina pracy: |
49.00zł netto |
Dojazd do Ośrodka: |
0.50zł/km netto W przypadku wizyty 4-godzinnej lub dłuższej dojazd do Ośrodka gratis |
Powrót...
|
|